خودکشی بازیگر جوان، بالیوود را عزادار کرد

به گزارش مجله سرگرمی، در حالی که بازیگر جوان بالیوودی روز پیش به زندگی خود سرانجام داد، گفته می گردد دلیل این امر شاید افسردگی ناشی از خودکشی مدیربرنامه هایش بوده باشد.

خودکشی بازیگر جوان، بالیوود را عزادار کرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از ورایتی، دیروز بدن بی جان سوشانت سینگ راجپوت بازیگر سینمای هند در خانه اش در بمبئی پیدا شد و حالا بالیوودی ها به سوگ او نشسته اند. گزارش های اولیه حاکی از این است که مرگ او به دلیل خودکشی بوده است. پلیس بمبئی تأیید نموده پرونده ای برای آنالیز مرگ این بازیگر 34 ساله راه اندازی نموده است.

راجپوت نخستین تجربه حضور خود در تلویزیون را در سال 2008 با Kis Desh Mein Hai Meraa Dil محصول بالاجی تله فیلمز داشت. محبوبیت آن سریال باعث شد او در یک سریال محبوب دیگر یعنی پاویترا ریشتا حضور پیدا کند. او برای این سریال برنده چند جایزه بهترین بازیگر از جمله جایزه آموزشگاه تلویزیون هند شد.

او نخستین تجربه سینمایی خود را در سال 2013 با کای پو چه! داشت که برای آن نامزد دریافت چند جایزه بهترین بازیگر نوظهور هندی شد. این فیلم پیش نمایش خود را در فستیوال فیلم برلین داشت و بعد در هند و سراسر جهان اکران شد.

یکی از پیروز ترین تجربه های راجپوت بازی نقش شخصیت کریکت هندی ماهندرا سینگ دونی در فیلم سال 2016 ام اس دونی: داستان گفته نشده بود. از دیگر فیلم های محبوب او می توان از کدارناث سال 2018 و چیچوره سال 2019 نام برد. فیلم 2019 بران با نقش آفرینی راجپوت هم مستقیم از نت فلیکس پیش نمایش شد.

هفته پیش، دیشا سالیان که قبلاً مدیر برنامه های راجپوت بود به خاطر خودکشی از جهان رفت. گزارش ها حاکی از این است که راجپوت به خاطر این مسئله بسیار افسرده بود.

اسکروالا در توییتر نوشت: چه چیزی باید در ذهن ما بگذرد که بخواهیم زندگی را رها کنیم. آدم هرگز نمی داند. خبر واقعاً نابودکننده ای بود. روحت شاد. او بیش از یک بازیگر بود. پر از انرژی و همواره به اطرافیانش احترام می گذاشت. خیلی زود رفت.

آکشای کومار ابرستاره بالیوودی در توییتر خود نوشت: راستش این خبر باعث شوکه شدن و ساکت ماندن من شده است. یادم می آید او را در چیچوره تماشا کردم و به دوستم ساجد که تهیه کننده آن است گفتم چقدر از فیلم لذت بردم و ای کاش بخشی از آن بودم. چه بازیگر با استعدادی بود. امیدوارم خدا به خانواده اش قدرت بدهد.

حتی نارندرا مودی هم از راجپوت یاد کرد و در توییتر خود نوشت: یک بازیگر جوان با استعداد که خیلی زود رفت. او در تلویزیون و فیلم ها فوق العاده بود. ظهور او در جهانی سرگرمی باعث الهام بخشیدن به خیلی ها شد و او نقش آفرینی های به یادماندنی از خود به جا گذاشته است. درگذشت او شوکه کننده بود. به خانواده و هوادارانش فکر می کنم.

سال 2020 به سالی فاجعه بار برای بالیوود بدل شده است و چهره های سرشناسی، چون عرفان خان، ریشی کاپور، وجید خان را پیش از این در همین سال از دست داده است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95374

به "خودکشی بازیگر جوان، بالیوود را عزادار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکشی بازیگر جوان، بالیوود را عزادار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید